Testování není snadná věc, jak by jistě potvrdil pilot tohoto prototypu.

Každé nové auto je třeba pořádně otestovat a protože laboratoře a počítače nedokážou všechno, často nějaké to zamaskované auto ve finální fázi vývoje vyrazí i do běžného provozu. Výsledkem jsou většinou neostré, rozmazané, narychlo ulovené snímky.
Tentokrát fotograf spěchat nemusel, prototyp mu nikam neujížděl… ovšem rozmazaný byl trochu taky. Při vysokorychlostním testování ztratil tovární jezdec nad vozem kontrolu, pravým bokem narazil do svodidel, jel po nich zhruba 50 metrů a po dalších 150 metrech zastavil. Trosky odlétající z vozu zasáhly další čtyři auta.
Přestože rána to podle fotek byla skutečně pořádná, řidič vyvázl jen s lehkými zraněními. Nabouraný prototyp není nejsilnější verzí připravované dvojkové řady, tedy M235i, ale pravděpodobně verze 225i, nebo diesel.
hk