S budoucností automobilky Fisker to opravdu nevypadá růžově. Za čtyři roky aktivní existence stačila prodělat pěkně kulatou miliardu dolarů…

To zabolí. Co se nepovedlo? To se samozřejmě teď nedá říct s naprostou určitostí, nicméně neustálé odkládání a předělávání návrhu na tom mělo lví podíl.
Ono objednat si součástky za nějakých 50 až 100 milionů dolarů a pak změnit návrh, takže jsou k ničemu, to celý proces vývoje auta poměrně zásadně prodraží.
A Henry Fisker jako by si z toho tehdy nic nedělal. Ještě pár týdnů před tím, než byl automobilce zmražen účet pro pohledávky ve výši 200 milionů dolarů, firma spolusponzorovala honosnou párty na obrovské jachtě v Monte Carlu, kde se podávalo šampaňské, ve kterém plavaly zlaté třpytky.
Fisker a jeho kolega spoluzakladatel Barny Koehler pobírali plat 600 – 700 tisíc dolarů ročně a přitom propouštěli, protože už neměli na výplatu všech zaměstnanců. Netuším, na jaký zázrak čekali, ale nedostavil se žádný.
Otázkou zůstává, zda Fisker skutečně zbankrotuje, nebo se ho někdo rozhodne zachránit. A pokud ne, co se stane s 2450 prodanými vozy, kdo je bude udržovat a servisovat? Na druhou stranu, majitelé se na to mohou dívat i pozitivně: mají naprostý unikát…
hk