Jméno je možná až příliš agresivní a první fotky z výroby, která se odehrává po garážích a na zahradách za domem působí mírně amatérsky, ale nenechme se zmást…

Podle designových skic vypadá karoserie poměrně pohledně a technika pod ní zřejmě také nebude k zahození. O konstrukci náprav, připojených k prostorové trubkové konstrukci, se postará Miroslav Laššák, který vyrábí nápravy na závodní speciály už dvě dekády a o naladění tlumičů zase Jindřich Křístek, s podobnými závodními zkušenostmi.

K pohonu prvního prototypu bude sloužit přeplňovaná osmnáctistovka z arzenálu koncernu VW, která by s výkonem 150 koní měla Brutalu zajistit zrychlení na stovku za zhruba 5 sekund. V dalších plánech je ale také plochý motor od Subaru s výkonem 300 koní (čili zřejmě WRX STI), který by měl zajistit zrychlení ještě o sekundu kratší.

Výrobce míří na celkovou hmotnost do 800 kilogramů a slibuje, že k dispozici budou i silnější motory o výkonech teoreticky až do 600 koní.

Nezbývá tedy než držet palce a čekat, s čím na Slovensku nakonec přijdou.

hk