Očekávejte ho ve verzích hybrid, plug-in hybrid a EV.

Zatímco „základní“ hybridní verze bude mít benzínovou šestnáctistovku o výkonu 105 koní, elektromotor o výkonu 44 koní a poměrně malý akumulátor (1,56 kWh), který se bude dobíjet pouze rekuperací, plug-in verze přidá silnější elektromotor (61 koní) a větší akumulátor (8,9 kWh), který umožní čistě elektrickou jízdu s dojezdem zhruba 50 km. Na denní jízdy po městě ideální.

Ioniq EV bude čistý elektromobil bez spalovacího motoru a jeho akmulátory o kapacitě 28 kWh umožní dojezd přesahující 250 km – na rozdíl od Ioniqu prodávaného na domácím korejském trhu, který má dojezd pouze kolem 80 km. Elektromotor evropské verze má výkon 120 koní a instantní točivý moment 295 Nm, takže odpich by auto mít docela mohlo.

Model Ioniq nevychází z žádného jiného vozu Hyundai, byl vyvinut zvlášť a jeho karoserie se honosí nízkým součinitelem odporu vzduchu Cd=0,24. K dispozici bude široká škála bezpečnostních systémů, včetně automatického nouzového brzdění, hlídání jízdního pruhu, adaptivního tempomatu a podobně.

Všechny tři modely se chystají i na český trh a měly by to zvládnout ještě během letošního roku.