Jde jenom o facelift, ale netýká se jen karoserie.

První Citroën Picasso (tehdy se ještě jmenoval Xsara) byl nesmírně populární a tak není divu, že dostal nástupce na základě obou generací následníka Xsary, modelu C4. Aktuální generace se objevila v roce 2013 a prodalo se jí více než 300 tisíc kusů. Teď se ve Francii rozhodli pro menší retuše.

Týkají se zejména nové přední masky nebo dvoubarevné střechy. Nápadný expresivní design má Picasso více přiblížit menším bratříčkům z nabídky Citroënu. Očekávejte zadní světla s 3D efektem a nová sedmnáctipalcová kola. Větší Grand C4 Picasso má ve vzorníku nový stříbrný odstín, menší sourozenec je v nabídce hned ve třech nových barvách. Nové Picasso se ovšem neobejde ani bez technických změn, takže pod kapotu si teď můžete zvolit i novou pohonnou jednotku PureTech 130 S&S s novou převodovkou EAT6, které byly vyvíjeny s ohledem na použitou platformu EMP2.

Změn nezůstal ušetřen ani interiér, nově si totiž můžete zvolit jednu ze čtyř verzí dle vašeho vkusu a potřeb. Infotainment pracuje na plně dotykovém rozhraní přes dvanáctipalcový panoramatický HD displej. Na sedmipalcovém 3D displeji funguje navigace ConnectNav, některé její funkce se ale mohou zobrazovat i na větší obrazovce. Parkovací asistent, systém rozeznávání dopravních značek, adaptivní tempomat s funkcí Stop, systém Active Safety Brake, systém varování před sníženou pozorností řidiče a systém Vision 360 pro sledování mrtvých úhlů jsou samozřejmostí. Do výbavy přibylo i bezdotykové otevírání kufru ovládané pohybem nohy.