Alespoň podle českého zastoupení, které nám nyní odepřelo možnost koupit si i20 Coupé.

Třídveřová dvacítka od Hyundaie dorazila do showroomů loni v únorů ve dvou výbavových stupních. Na první pohled nevypadal automobil špatně, spíše naopak. Pro někoho, kdo zadní sedadla nevyužívá, mohla být tato verze, označovaná trochu nadneseně jako Coupé, dobrou volbou. V nabídce byly dvě benzínové motorizace, dvanáctistovka o výkonu 84 koní a stokoňová čtrnáctistovka. Možná, že právě chybějící vznětová jednotka zlomila tomuto prckovi vaz.

Ale třeba je pravda ještě někde jinde, protože ani zbylé verze, tedy klasická pětidveřová i20 nebo oplastovaná i20 Active neplní očekávání s výší svých prodejů. Loni se dle výsledků SDA prodalo jen 2167 aut, což jej v segmentu řadí až na šesté místo. A pokud si vzpomenete na agresivní reklamní kampaň, očekávání importéra byla jistě vyšší. Také speciál kategorie WRC vznikne z obyčejného pětidveřového modelu a ne z atraktvního kupé, možná tím Hyundai naznačuje, že tomuto modelu brzy zazvoní umíráček.