Replik a pokračovatelů legendárního Lotusu Seven je spousta. Tou asi nejšílenější je nizozemský Donkervoort D8. Od roku 2011 je v nabídce prodloužený D8 GTO s trubkovým rámem a pětiválcem Audi.

Protože to po těch letech ale přijde inženýrům málo, představili nám třeba loni verze Bilster Berg inspirovanou německým závodním okruhem a Bare Naked Carbon Edition s odlehčenou konstrukcí. Teď je tu nový D8 GTO-RS, který byl vyvíjen dva roky. Opět trochu povyrostl, konkrétně v nově tvarované přídi, která má menší aerodynamický odpor.

Vzhled ale není všechno, úpravy se dočkal i pětiválec 2.5 TFSI. Větší porci výkonu sekunduje dvojitá spojka a Launch Control, které pomáhala nastavit firma Bosch. Kompletně přepracovaný podvozek nabízí větší rozchod kol a lepší brzdy. V interiéru je jen karbon kam se podíváš.

Vznikne jen 40 aut a z nich už 21 má své majitele. Vzhledem k cenovce přes 4 miliony korun je to celkem dobrý výkon. Ale komu je to auto i tak málo, může si počkat na D8 GTO-R.