Land Rover přivezl zbrusu novou generaci oblíbeného modelu Discovery. Musím říct, že mě trošinku mrzí, že přišel o svou přísně hranatou záď s asymetricky rozdělenými pátými dveřmi, přišly mi velmi praktické a zajímavé. Asymetričnost do jisté míry zůstala, nicméně pátá generace Discovery se designem přiblížila modernímu designu, který známe z Evoqu nebo menšího modelu Discovery Sport. Projevilo se to i na vylepšené aerodynamice, součinitel odporu vzduchu klesl na Cd 0,35.

Sedmimístná verze má zadní dvě řady sedadel elektricky skládací do podlahy, což se prý dá ovládat i pomocí telefonu. Pod kapotou se objeví dva nové motory – třílitrový turbodiesel V6 o výkonu 257 koní a nebo benzínový třílitrový šestiválec. Ten má 344 koní a umí auto rozjet na stovku za 7 sekund. Land Rover slibuje zachování terénních schopností, systém All-Terrain Progress Control z Range Roverů, zlepšené nájezdové úhly, brodivost skoro 90 cm a spoustu vnitřní výbavy. A hlavně, podívejte se na ten interiér – minimálně z těch fotek to vypadá, že kvalita materiálů i design šly prudce nahoru a interiér se téměř dá srovnávat s Range Rovery. Na tohle auto se fakt těším.