SCG003S – tak se tohle auto skutečně jmenuje. Malebné, že?

Výkon 750 koní, maximálka (odhad) 350 km/h, na stovku zrychlí za méně než 3 sekundy a výrobce slibuje, že v zatáčkách bude nejrychlejší na světě, protože prý zvládne generovat boční přetížení více než 2G.

Zkratka SCG znamená Scuderia Cameron Glickenhaus a tady už mnozí začínají tušit odkud vítr vane: James Glickengaus je sběratel aut, závodník, majitel závodní stáje a blázen, který byl schopný vzít ta nejvzácnější auta na světě (třeba Ferrari Enzo) a rozřezat je, aby si z nich nechal postavit ještě vzácnější jedinečné kousky (Ferrari P4/5 by Pininfarina).

SCG003S je pokračováním závodního speciálu – to S na konci znamená Stradale, neboli silniční verze. Okruhovka měla na konci C jako Corsa. Jak ale můžete vidět na fotkách, i silniční verze pořád vypadá jako plnokrevný závodní speciál na LeMans, jen má ve světlech směrovky a na blatnících zpětná zrcátka.

Aerodynamika hrála při navrhování zcela stěžejní roli, bez pořádného přítlaku by ta dvě géčka v zatáčkách nebyla myslitelná. Výroba extrémně omezené série vozů začne v příštím roce v italské továrně Manufattura Autmobili Torino a případní zájemci si budou moci navymýšlet spoustu vlastních úprav a doplňků. Cena nebyla zveřejněna, ale půjde do desítek milionů.