Zbrusu nová Isignia je větší, lehčí a modernější.

Nemulvím o žádných milimetrech a dekagramech, Opel Insignia je opravdu výrazně větší než dřív, ale zároveň shodila úctyhodných 175 kg, což mimochodem opravdu potřebovala jako sůl. Zatím sice nevíme žádné velké podrobnosti o technice, ty zřejmě vyplavou na světlo světa až před jarní premiérou na ženevském autosalonu, nicméně pár perliček se přece jen objevilo. Insignia například dostala novou modulární platformu a ve verzi Grand Sport se jedná o pětidveřový liftback, což jistě potěší všechny, kteří vozí v kufru větší předměty.

Na délku auto narostlo o 55 mm a na šířku o 11 mm, střecha se ale zároveň přikrčila o 29 mm. Rozvor narostl o podstatných 92 mm a těžit z něj budou především zadní cestující. Řidič zjistí, že jeho zadek je o 30 mm blíž k asfaltu, což by mělo zlepšit pocit z jízdy. Interiér si bere prvky z povedené Astry, novinkou je ale plně digitální multifunkční displej místo klasických budíků pod volantem. Ještě není jisté, zda to nebude jen příplatková výbava.

Vrcholným motorem by měl být benzínový dvoulitr o výkonu 250 koní a novinkou bude i pohon všech kol, který by měla mít na svědomí firma GKN. Technický základ bude úplně stejný jako u Focusu RS, tedy dvě elektronicky ovládané vícelamelové spojky místo zadního diferenciálu. Driftovací režim určitě nečekejme, ale i samotné vektorování točivého momentu by mělo Insignii dodat mrštnost.

Mezi dalšími motory nebude chybět nová benzínová patnáctistovka o výkonu 165 koní s šestistupňovým manuálem a pohonem předních kol, zmíněný dvoulitr bude k dispozici také s osmikvaltovým automatem. Naftové motory budou začínat šestnáctistovkou o výkonu nejméně 110 koní, k dispozici bude i dvoulitr.

V Austrálii se Insignia bude prodávat pod značkou Holden Commodore a dostane vidlicový šestiválec o objemu 3,6 litru a výkonu přes 310 koní, ale v Evropě můžeme na šestiválec pravděpodobně zapomenout. Jestli se dočkáme verze s označením OPC, bude mít totiž sice zhruba stejný (nebo i o něco vyšší) výkon, ale z přeplňovaného čtyřválce.