O kolečko míň.

V Utahu sídlící firma Vanderhall představila kombinaci motorky a auta, se kterou chce dobýt trh zábavných tříkolek. Dvě kola vepředu, jedno vzadu… kromě tuzemského Velorexu hadráku si dnes člověk vybaví především znovuzrozený Morgan Threewheeler, ale tahle věc zdaleka není tak retro. Moderně střižená karoserie modelu Venice skrývá čtyřválcovou čtrnáctistovku s turbem, šestistupňovou automatickou převodovku, vyhřívaná sedadla, výkonný audiosystém, dřevěný volant a nic moc dalšího – celý stroj váží pouhých 625 kg. Cena v přepočtu začíná na 740 tisících.

Luxusnější model Laguna má celou karoserii z karbonu, což cenu rázem zvedne téměř dvojnásobně. Také má klimatizaci, což upřímně moc nechápu, prémiové kožené čalounění, až dvacetipalcová kola, tempomat a nastavitelné odpružení. Cena? Bezmála 1,5 milionu. A to není všechno, můžete mít ještě zákazkově upravené verze s polookruhovými gumami Toyo R888 se speciálním lakováním, odvětrávanými sedačkami, karbonovými výplněmi dveří a spoustou dalších věcí, které cenu posunou na neuvěřitelný milion a 900 tisíc. Upřímně řečeno si myslím, že základní model bez všech těch nesmyslů bude nakonec největší legrace. Škoda, že do Evropy se asi příliš kousků nepodívá.