Tohle je nejrychlejší otevřený vůz, který kdy Audi vyrobilo.

Pochopitelně mluvím o sériovkách, nebuďme šťouralové. Verze V10 Plus má atmosférický vidlicový desetiválec o objemu 5,2 litru posílený na 610 koní a 560 Nm a vůz s ním zvládne vystřelit na stovku za 3,3 sekundy a pokračovat až na 328 km/h. Je to i zásluha snížení hmotnosti o 25 kg oproti „ne-plus“ verzi.

Nová je i smaragdově zelená barva Micrommata Green, která je určená výhradně pro tento model. Je sice celkem výrazná, ale pěkně k ní jdou antracitově šedivé doplňky v masce a černé koncovky výfuků. Také v interiéru najdete kůži Nappa s kontrastním zeleným prošíváním. Ceny začínají těsně pod pěti a půl miliony korun, což sice opravdu není málo, ale v „základní“ výbavě je alespoň všechno na co si vzpomenete, od digitálního virtuálního kokpitu, přes superlehká kovaná kola, anatomické skořepinové sedačky, až po karbonkeramické brzdy. Navíc se už delší dobu šušká, že kromě desetiválcových R8 by měly přijít i dostupnější „startovní“ verze s dvojitě přeplňovaným šestiválcem o objemu 2,9 litru.