První skutečně ostré Hyundai všech dob je tu.

Automobilka neponechala nic náhodě a ulovila odborníka z divize BMW Motorsport, aby jim pomohl s laděním podvozku. Nechali si od něj vysvětlit, že tlačítko ESP OFF má skutečně daný systém vypnout a ne pouze omezit, nechali si kecat do odpružení i řízení a tak to všechno dopadlo dobře. Vlastně velmi dobře.

Vysvětlivka: Pod videem se na mě jistojistě snese kritika, protože jsem k tomuhle autu nebyl nekriticky pozitivní, což jeho fanoušci čekají. Já to chápu, je to fakt dobré a vlastně první skutečně zábavné auto od téhle značky, ale to nikoho neospravedlňuje, aby se k zavedeným matadorům mezi ostrými hatchbacky obrátil zády, vrazil si prsty do uší a křičel „LÁÁÁ LA LA LALA LÁÁÁ“. Jsou tu lepší, vyladěnější, jemnější, rychlejší i divočejší hatche a spoustě lidí budou vyhovovat líp. Stěžejní je, že Hyundai i30N vůbec není špatné a v té supersilné konkurenci si dokázalo vybojovat místo. Možná ne první, ale svoje místo.

Pokud vám video nejde správně, zkuste to přímo na Streamu.